DirectCare

Kies voor maximale zekerheid

Met DirectCare kiest u voor maximale zekerheid. Een telefoon of tablet met een barst in het scherm, koffie over een notebook, het kan ons allemaal overkomen. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje.

Speciaal voor deze producten, maar ook voor uw TV, audio apparatuur, PC of muziekinstrument is DirectCare ontwikkeld. Voor slechts een laag maandbedrag geniet u van een flexibele verzekering met een brede dekking. De maandelijkse kosten staan vermeld bij ieder verzekerbaar product op onze website.

DirectSale biedt u de eerste twee maanden DirectCare gratis aan en betaalt voor u de administratiekosten. U betaalt dus pas vanaf de derde maand.

DirectCare in het kort:

  • DirectCare is transparant.
  • DirectCare biedt een brede dekking.
  • DirectCare is scherp geprijsd.
  • DirectCare is flexibel.
  • DirectCare is maandelijks opzegbaar.
Kapotte apparaten

Dit is DirectCare

Met DirectCare dekking zijn al uw aankopen wereldwijd beschermd tegen:

Bescherming tegenFabrieksgarantieDirectCare TV & AudioDirectCare All-Risk
Technische defecten
Val -en stootschade
Water -en Vocht schade
Diefstal -en Beroving

DirectCare TV & Audio

Diefstal bij TV en Audio wordt gedekt door uw inboedelverzekering. DirectCare biedt dekking tegen alle overige schades

DirectCare All-Risk

DirectCare All-Risk dekt naast val-, stoot- en waterschade ook diefstal en beroving voor alle draagbare electronica, waar onder mobiele telefoons, laptops en camera's. Zo geniet u wereldwijd van maximale zekerheid, waar u ook bent.

DirectSale biedt DirectCare aan in samenwerking met Harmony Financial Services, al meer dan 13 jaar specialist in het verzekeren van consumentenelektronica.


HFS verzekeringenZo eenvoudig werkt het

U stopt het gewenste product in het winkelmandje en zet het vinkje bij de optie “DirectCare”. DirectCare wordt toegevoegd aan uw winkelmandje en u ziet direct het maandbedrag wat u vanaf de derde maand na aankoop gaat betalen. De minimum leeftijd voor het afsluiten van DirectCare is 18 jaar, om die reden vragen wij uw geboortedatum. Wij vragen uw IBAN nummer, omdat de maandpremie vanaf de derde maand automatisch afgeschreven wordt.
Na het afronden van uw bestelling ontvangt u van HFS een welkomstmail met daarin uw DirectCare gegevens en polisvoorwaarden.

Voor al uw vragen of het doorgeven van wijzigingen kunt u terecht bij HFS via 010 - 206 86 73, te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.30u tot 18.00u.


Met een telefoontje uw schade melden

Bel met 010 - 206 86 73 en neem samen met de medewerker de gegevens en de defecten door. Uw apparaat wordt direct aangemeld voor reparatie. U kunt het defecte apparaat kosteloos opsturen naar het reparatiecentrum.

Na reparatie ontvangt u het apparaat weer thuis! Het eigen risico bedrag wordt van uw rekening geïncasseerd.

Niet te repareren?

Wanneer het apparaat niet te repareren is, dan ontvangt u van DirectSale een nieuw, soortgelijk (met minimaal dezelfde specificaties) product. Ook dat is DirectCare! Het eigen risico bedrag wordt van uw rekening geïncasseerd.


Vragen? Neem contact op!


Bestellen en betalen via veilige SSL verbinding met:

Per iDeal betalenPer MasterCard betalenPer PayPal betalenPer Visa Card betalenPer American Express betalenPer Belvius betalenPer Bancomat betalenPer Bitcoin betalenPer KBC-CBC betalen


Algemene voorwaarden    |    Privacy Policy    |    Sitemap