DirectService

Klantenservice, maar dan volgens DirectSale

Bent u toch niet tevreden over het product of is er onverhoopt sprake van een defect? Geen zorgen: wij bieden snel en concreet een oplossing. Echte DirectService!

Wat houdt DirectService in?

  • 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van het bestelde product.
  • Product ruilen? Geen probleem! Na ontvangst sturen we zo snel mogelijk uw nieuwe product toe.
  • Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst en acceptatie van de retour wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is uw product kapot na 14 dagen? U heeft 3 jaar fabrieksgarantie op al uw aankopen. We helpen graag om het op te lossen.

Retourneren, garantie & defecten

Is het product toch niet wat u zocht? Geen probleem, u kunt uw pakket binnen 14 dagen na levering gratis retourneren.

Hoe vraagt u een retour aan?

Stuur een e-mail met onderstaande gegevens naar [email protected]

  1. Onderwerp: Retour order [uw ordernummer]
  2. De naam waarop u de bestelling heeft geplaatst.
  3. Het ordernummer.
  4. Het product dat u wilt retourneren.

Is uw product defect?
Dat is natuurlijk erg vervelend. Kijk hier voor de juiste procedure zodat u snel weer in het bezit bent van een goed werkend product.

Verzendlabel

  1. Nadat we uw retouraanvraag hebben geaccepteerd, ontvangt u van ons een verzendlabel per mail.

Verzend uw pakket

  1. Voeg het product met alles accessoires in de originele en onbeschadigde doos.
  2. Plak het verzendlabel op het pakket. Het pakket is klaar om te verzenden. Met de verzendlabel hoeft u geen retourkosten te betalen.
  3. U kunt het pakket nu afgeven bij een PostNL-locatie (Nederland) of DHL drop off locatie (België).

Uw geld terugkrijgen

  1. Wanneer we het pakket ontvangen en accepteren zullen we dit verwerken.
  2. Binnen 3 werkdagen na acceptatie storten we het aankoopbedrag terug naar de door u gebruikte betaalrekening.

Mochten we het pakket niet accepteren dan nemen we uiteraard contact met u op.

Let op: zakelijke bestellingen kunnen niet geretourneerd worden. Retourzendingen zijn altijd voor uw eigen risico.


Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.Uitzonderingen hierop zijn

- hygiëne producten (na openen van de verpakking). Voorbeelden: oordopjes, hoofdtelefoons, smartwatches, horloges en scheermesjes;
- maatwerk producten;|
- producten die eenmalig te gebruiken zijn. Voorbeeld: screenprotectors.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 5 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen we voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen.


Vragen? Neem contact op!


Per iDeal betalenPer MasterCard betalenPer Visa Card betalenPer American Express betalenPer Belvius betalenPer Bancomat betalenPer Bitcoin betalenPer KBC-CBC betalenMet Findio gespreid betalen


Algemene voorwaarden    |    Privacy Policy    |    Sitemap