Garantie & Reparatie

Garantietermijn

Bij DirectSale ben je zeker van een fabrieksgarantie tot minimaal 3 jaar op al jouw aankopen! Sommige fabrikanten bieden zelfs meer dan 3 jaar fabrieksgarantie op hun producten. Geldt dit op jouw product? Dan geniet jij uiteraard ook van deze verlengde fabrieksgarantie. Accessoires zoals bijvoorbeeld kabels, accu’s en toebehoren zijn uitgesloten van de verlengde garantie. Op deze producten geldt natuurlijk wel de standaard fabrieksgarantie. Wil jij weten wat je moet doen bij een defect product bij ontvangst of een defect binnen de termijn van de garantie? Wij vertellen het je!

Defect bij ontvangst?

Heb je een defect product ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend! Als je het defect binnen 48 uur na ontvangst bij ons meldt, valt jouw aankoop namelijk onder de DOA-regelingen en ruilen we het zo snel mogelijk om voor een nieuw product. Voor je het weet heb je het nieuwe product weer in huis en kun je er nu écht van genieten.

Defect binnen de garantietermijn?

Functioneert jouw product niet meer (goed) tijdens de garantietermijn? Dit regel je eenvoudig via een aanvraag via onderstaand defect formulier. Wij kunnen deze aanvraag alleen in behandeling nemen als de aanvraag aan de onderstaande voorwaarden voldoet.

• Je hebt het product op een normale manier gebruikt, op de wijze waarvoor het bedoeld is.
• Het product is niet kapotgegaan of beschadigd geraakt door normale (te verwachten) slijtage.
• Je hebt het product goed onderhouden, zoals beschreven door de fabrikant.
• Je hebt het product niet zelf kapot gemaakt of beschadigd (denk hierbij ook aan val-, stoot- of waterschade).

Naar het defect formulier


Heb je nog vragen over de garantie of reparatie van jouw product? Laat het ons gerust weten!


Per iDeal betalenPer Paypal betalenPer MasterCard betalenPer Visa Card betalenPer American Express betalenPer Belvius betalenPer Bancomat betalenPer KBC-00CBC betalen


Algemene voorwaarden    |    Privacy Policy    |    Sitemap